baba

4 yıl önce arkadaşım babasını kaybettiğinde çok ağlamıştım ben de kaybedersem yaşayamam diye. o ay babamın kanser olduğu ortaya çıktı.
kızını öperken sakalları batmasın diye her gün tıraş olan bir adamdı benim babam; kanseri protesto etmek için sakal bıraktı, 10 yaş yaşlandı.
tüm korkularına maruz kaldı bir buçuk sene. bizim için mücadele etti, direndi.
ama..
en güzel vedasını yapıp gitti sert görünüşlü adam. ismimizi dahi hatırlayamayacak duruma gelmişken sarılmak istedi bize, yanaklarımızı sıktı. en güzel gülüşünü hafızalarımıza kazıyıp gitti.
-
uzun yol yolculuklarında aklıma babam gelir. uyumadan önce plutoya sarıldığımda, dışarıda bir kız çocuğu babasının elini tuttuğunda, anneme sarıldığımda, ablamla konuştuğumda.. bazen kurulmuş alakasız bir cümle içinde.. işin özü her anımda aklımda.

 öyle tuhaf bir acısı var ki yokluğunun. bazen bu acı parçalara ayrılıp vücudumun her bir noktasına dağılmışçasına yakıyor, öyle hissediyorum. bazen de kendi kendini toplayıp küçülüyor, hissetmiyorum..



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar