...



Mucadele etmek yerine kacmayi tercih etmek zavallilik. E o zaman benden zavallisi da yoktur. Yerimde saydim, soylenenlere kulak asmadim, isime gelmedi; kactim. Dis etkenleri bahane sundum ama en cok zarari ben, kendime verdim. 


Ertelediklerim, mecburi istikametim oluyor en sonunda. Kacmak, yerini teslim olmaya birakiyor ve agir bir cezaya mahkum ediliyorsun. Simdi yaptiklarinin bedelini odeme zamani. Artik tek basinasin. 

Seruven basladi.. 

Dustun. Uzatilan tek bir el bile yok. Kendi gayretinle kalkmak zorundasin. Soyle bir geriye gidiyor aklin. Dune, iki gun oncesine, aylar, belki de yillar oncesine..
Yaptigin yanlislar, bese katliyor dogrularini. Yine de pes etmiyorsun, zaman yanlis. Yaptigin yanlislardan ders cikarmak icin ise gec de olsa zaman dogru. Gucunun farkina variyorsun o an. Tum sikayetlerin, ertelediklerinin telafisi su an. 

Ve kalktin. 


Sirada ne var?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

baba